Kancelaria odpowiada na pytania
Szanowni Klienci, na tej stronie postaram się odpowiedzieć na najczęściej zadawane pytania do mnie, proszę o zapoznanie się.

Nie znam się na każdej dziedzinie prawa i w przypadku sprawy, w których nie mam odpowiedniego doświadczenia (a na pewno takie są), niezwłocznie poinformuję Ciebie i niestety nie podejmę się jej prowadzenia. Postaram się natomiast (o ile będzie to możliwe) polecić Tobie osobę bądź podmiot, który z czystym sumieniem mógłbym Tobie zarekomendować. Ostateczna decyzja będzie w tym zakresie należała oczywiście do Ciebie.
Podstawową formą pierwszego kontaktu ze mną jest zazwyczaj kontakt telefoniczny Klientów, którzy informacje na mój temat pozyskali od innych moich kontrahentów bądź kontakt ten pozyskali z Internetu. W pierwszej kolejności staram się wysłuchać klienta i jeżeli na podstawie przekazanych mi przy pierwszej rozmowie informacji mogę udzielić mu od ręki pomocy, zazwyczaj to niezwłocznie czynię i nie oczekuję w tym zakresie finansowej gratyfikacji. Mam bowiem taką świadomość, że zadowolony klient stanowi najlepsza reklamę moich usług. W innych sytuacjach, w których konieczne jest przeanalizowanie dokumentów, proszę o ich przesłanie na adres mailowy kancelarii celem zapoznania się z nimi i wydania wstępnej opinii na dany temat. Jeżeli nie jest to sprawa, która z mojej strony powodowałaby istotne zaangażowanie czasowe, zazwyczaj klient otrzymuje bezpłatną wstępną pomoc i informację o sprawie w tym samym lub następnym dniu.
W mojej praktyce pomagam również pro bono (bezpłatnie) osobom będących w szczególnej sytuacji życiowej. Jeżeli uważasz, że jesteś w takiej sytuacji – proszę dzwoń. Zobaczymy co da się w Twojej sprawie jeszcze zrobić i jak będę mógł Tobie pomóc.
mogę podjechać do Twojej firmy, możemy spotkać się w kancelarii lub w ustalonym miejscu w Gdańsku, Sopocie, Gdyni.
Nie licz dni. Spraw, żeby to dni się liczyły.
Muhammed Ali